:: آكورد آهنگ تو ای خود صدا - گوگوش ::
:: آكورد آهنگ تو ای خود صدا - گوگوش ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مطلب مرتبط با : بانك آكوردگوگوش

سلام من هم به ضم خودم این سال نو رو به شما هنرمندای عزیزم تبریك عرض می كنم . ایشالله سال خوب و همراه با موفقیتی در پیش داشته باشید.

 

 

با آهنگی از گوگوش در خدمتتون هستم كه چند روز پیش جای همه خالی تو كنسرتش اینو لایو اجرا كرد و البته خیلی عالی اجرا كرد با خودم گفتم برگردم حتماً آكورد گذاری كنم كه شما دوستان هم استفاده كنید.


> خواننده :

گوگوش

> ریتم      :

4/4

> گام       :

می مینور

 

 

 

Em    Am                   D                       Am                                  Em

خواب تو بیدار توام   فقط سزاوار توام   حافظ اسرار توام   بخوان که تکرار توام/

Em      Bm                         D                        Am                                   Em

باد به خانه میرسد  گل به جوانه میرسد  هق هق شب ترانه ها   به عاشقانه میرسد/

Em                Bm             D                              C

تو ای خود صدا  صدا بزن مرا    ببین دل مرا بزن به دریا /

Em               Bm          D                      Am         Bm          D              C

من که بریده از منم   در عطش رسیدنم   به تو چرا نمیرسم    چرا چرا نمیرسم/

        Em                B        C                Em          Am           Em            Am

بخوان مرا به نام عشق  بخوان مرا به نام تو  این همه شعر ناتمام  تمام از تمام تو/

       Em                      B           C               Em    Am         Em       Am

دلم ترانه خوان تو  زبان بی زبان تو   بی تو و با توام هنوز   در به در نشان تو/

Em                Bm             D                              C

تو ای خود صدا  صدا بزن مرا    ببین دل مرا بزن به دریا .../



نظرات شما عزیزان:

آیسل
ساعت14:22---1 مرداد 1393
ایول گوگوش بهتون=D D@ };-: X

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: