7th band - احساس شک
7th band - احساس شک
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 G#-F#-G#           G#-F#-G#              G#-A#m -F#               G#     A#m                          

 
شک میکنم تو چشم تو گاهی به چشمای خودم ... گاهی به دنیای تو و گاهی به رویای خودم
 
A#m           F#           G#                           F#                   D#m                           
 
شک میکنم وقتی که تو امروز و فردا میکنی ... وقتی که گاهی بی سبب با من مدارا میکنی
 
Fm          G# -F#-G#                G#-F#-D#m                            A#m                       
 
شک میکنم حتی به عشق با هر تپش با هر نفس ... شک میکنم به آسمون پشت در باز قفس
 
A#m -  Fm           F#           G#                            F#                     D#m                        
 
وقتی که دلتنگ همیم وقتی که عادت میکنیم ... وقتی که از هم خسته ایم وقتی رعایت میکنیم
 
[F#  -  Fm-F#-A#m  -  G#  -  G#-F#-Fm  -  D#m  -  F#  -  Fm  -  A#m]
 
G#  -  F#-G#                    F#-D#m            Fm - A#m-G#                  
 
شک میکنم حتی به این احساس های مشترک ... گاهی به تو گاهی خودم گاهی به این احساس شک
 
A#m -  Fm              G#-F# - G#                                                 D#m                          
 
وقتی که پشت گریه هات لبخندتو بو میکشم ... وقتی که قلب گیجمو این سو و اون سو میکشم
 
 
 
شک میکنم حتی به عشق ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: