:: ملودی اول ترانه خواب ستاره از عارف ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


دوستان عزیزم امروز بالاخره موفق شدم با گیتار پرو نت بنویسم! خیلی خوب از آب در نیومده ولی فکر کنم منظورم رو بتونم توی این نت رسونده باشم. واقعا نت نویسی کار سختیه مخصوصا با نرم افزاری هم که خیلی ساده نیست. ولی امیدوارم که خوشتون بیاد. ملودی خیلی قشنگیه. نظرتون برام مهمه.


دانلود در ادامه مطلب
 


.:: ملودی کارتون خاطره انگیز خونه مادر بزرگه ::.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



در این پست اختصاصی از سایت گیتاریست با نت و تبلچر آهنگ خونه مادر بزرگه در خدمتتون هستم. امیدوارم لذت ببرید. دوستان خواهشا کپی نکنید! اگه میکنید حتما اسم سایت رو ذکر کنید.



برای دانلود به ادامه مطلب بروید
 


.:: تمرین افزایش سرعت دست در گیتار ::.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



در ادامه مطلب در سایت بزرگ گیتاریست دو فایل تمرینی برای افزایش سرعت دست چپ و راست در گیتار رو براتون قرار دادم. تمرین ها در برنامه گیتار پرو اجرا می شود و واقعا در افزایش مهارت به شما کمک می کند.


دانلود در ادامه مطلب
 


:: 4 ملودی پاپ برای آهنگ های جدید پاپ و در خواستی - برای گیتار پرو ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

كافه گیتار


دوستان در این قسمت یك فایل زیپ حاوی 4 نت كه برای گیتار پرو تنظیم شده است را برای دانلود گذاشتیم . در این فایل نت آهنگ های همدم معین ، ستاره ها همایون شجریان ، یادگاری سیاوش قمیشی ، اگه به تو نمی رسم حمید عسگری قرار دادیم این نت ها به در خواست شما دوستان بوده كه از قبل در خواست داده بودند و الان تونستیم براشون آماده كنیم . دوستان دیگه می تونند درخواست خودشون رو از همین لینك برامون بذارن نت های خارجی هم براتون می زاریم. برای دانلود به ادامه برید ..



.:: دانلود مجموعه 1000 نت و تبلچر خارجی برای گیتارپرو ::.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



در این پست از سایت گیتاریست اولین مجموعه شامل 1000 نت و تبلچر گیتار پرو برای انواع گیتار ( جاز، الکتریک، کلاسیک، فلامنکو و ...) رو برای شما آماده کرده ایم که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد.

برای دانلود این مجموعه بی نظیر فقط و فقط از سایت گیتاریست به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



::دانلود 55 فایل گیتار پرو از بهترین آهنگ های ایرانی ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


 

سلام خدمت تمامی دوستان مخصوصا اون دسته از دوستانی که با نرم افزار گیتار پرو کار می کنند.در سری قبل هژیر عزیز براتون 1000 فایل گیتار پرو خارجی رو گذاشتن از اونجایی درخواست زیادی برای ادامه این فایل ها بود تصمیم گرفتیم 55 آهنگ برتر و خاطره انگیز ایرانی رو به شكل گیتار پرو و نت نویسی شده براتون قرار بدیم. امیدورام كه مورد استفاده قرار بگیره و فقط صرفاً دانلود نفرمائید و ما رو با نظراتتون خوشحال كنید.

حتما دانلود کنید، بزنید و لذت ببرید ،واقعا زیباست.

برای دانلودبه ادامه مطلب بروید.



:: دانلود ملودی بسیار زیبای باباکرم برای گیتار پرو ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



با یک ملودی جدید در خدمت دوستان هستیم. ملودی آهنگ باباکرم رو برای گیتار آماده کردیم و در اختیار شما دوستان قرار داده ایم. برای دانلود این ملودی زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


با تشکر از عارف گیتار شکسته







مژده كورد آهنگ های درخواستی شما !!!!
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دوستانی كه آهنگ خاصی رو مد نظر دارن كه تو سایت نیست بگن تا براشون آكورد های اورجینال شو بذارم ..

 

محمد جواد  سجادیان  مدیر سایت  خانه گیتار