مـــــــــــــــــهـــــــــــــم
مـــــــــــــــــهـــــــــــــم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 F                         G               Am

 
منو تو تویه این آینه کنار سفره ی هفت سین
 
 Am                    G                      F
 
شدی دنیای آرامش واسه دردای من تسکین
 
 F                         G               Am   
 
میخوام این سال نو اینجا کنارت غرق رویا شم
 
  Am                    G                      F
 
میخوام عاشقترین مرد دل و دنیای تو باشم
 
 Am                   Dm    Am                 Dm
 
همیشه مهربون بودی میخوام جبران کنم واست
 
Am            Dm       F                  G 
 
ببین آغوشه من حالا شده انگاری اندازت
 
G                F         G         DM
 
 دلم لبریز احساس چقدر رویایه حالم
 
 
 
 
 
رو لبهای تو لبخنده منو بدجوری خوشحالم
 
 
 
 
 
Am
 
عیدت مبارک بهترینم
 
G
 
میخوام کنار تو بشینم
 
F
 
میخوام که تو ساعت تحویل
 
G
 
دستاتو تو دستام بگیرم
 
 
 
 
 
عیدت مبارک بهترینم ...
 
 
 
 
 
G                  Am
 
دلم آرامشو حس کرد
 
Dm                   G
 
به ما نزدیک خوشبختی
 
G               Dm
 
عزیزم اینو باور کن 
 
F                        G
 
که از ما دور شده سختی
 
G                  Am
 
میخوام این عید امسالم
 
Dm                   G
 
با احساس تو تحویل شه
 
G               Dm
 
میخوام این بغض بی وقفه
 
F                        G
 
به اشک شوق تبدیل شه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: