طلوع من - سیاوش قمیشی
طلوع من - سیاوش قمیشی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

INTRO: (Am C Gm Am Am C Dm Am ) (Dm C A# Am ) X 2

Dm ............ C ....... Am
وقتی که دلتنگ میشمو همراه تنهایی میرم
C ......... Am ..... C
داغ دلم تازه میشه زمزمه های خوندنم
Gm ... Am ....... C ................... Dm
وسوسه های موندنم با تو هم اندازه میشه
C .... Dm ..... C ... Am
قد هزار تا پنجره تنهایی آواز میخونم
............. Am .... Gm ....... Bb
دارم با کی حرف میزنم نمیدونم نمیدونم
Dm .......................... C
این روزها دنیا واسه من از خونمون کوچیکتره
Am ....... Bb .................. C
کاش میتونستم بخونم قد هزار تا پنجره
Am ..... C .................... Dm ................. C
طلوع من طلوع من وقتی غروب پر بزنه موقع رفتن منه (۲)

Am ............... Bb .................... C . Gm ........... Am
حالا که دلتنگی داره رفیق تنهاییم میشه کوچه ها نا رفیق شدن
Am ................... Bb ................... C ....... Gm ............ Am
حالا که میخوام شب و روز به همدیگه دروغ بگم ساعتها هم دقیق شدن
Am ...... C .................. Dm .................. C
طلوع من طلوع من وقتی غروب پر بزنه موقع رفتن منه (2


برای دانلود این آکورد  اینجا  کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: