.:آكورد آهنگ خاطره - سیاوش قمیشی :.
.:آكورد آهنگ خاطره - سیاوش قمیشی :.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

خواننده : سیاوش قمیشی (درخواستی)

نام اهنگ : خاطره

ریتم: دو چهار

E                                              Am

میرم از شهر تو با یه کوله بار از خاطره

                                               Am

دل من مونده پیشت گرچه باهام مسافره 

             E                      F                

می گذره همراه جاده یاد تو از تو خیالم

                 E              Dm          F  

توی راه دریغ از ابری که بباره واسه حالم

                      E              Dm             F            

توی هر گوشه ی این شهر ، دارم از عشق تو یادی

            E              Dm             F            

می سوزونه منو یاد دلی که به من ندادی

E                                              Am

راه می افتم بی هدف ، مقصد راهو نمی دونم

                                               Am

کاش می شد آروم بگیرم ولی افسوس نمی تونم

                     E                      F                

نه یه قاصدک تو جاده که بشه همسفرمن

           E              Dm          F  

من یه قصه ام که جدایی شده فصل آخر من

                    E               Dm           F  

توی هر گوشه ی این شهر ، دارم از عشق تو یادی

              E              Dm          F  

می سوزونه منو یاد دلی که به من ندادی

                 E              Dm          F  

می رم و گم می شم آخر تو غروب دشت غربت

            E              Dm          F  

نمی تونم که بمونم توی شهر بی محبت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: