.: آكورد آهنگ هزار و یك شب ( هوای گریه دارم) - شادمهر عقیلی :.
.: آكورد آهنگ هزار و یك شب ( هوای گریه دارم) - شادمهر عقیلی :.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


ریتم :  4/4
اینترو :     (
Em Am D Em C Am Bm Em)

........
Em ..... Am .... G ............................. Em ......... Am.......... .... Em
هوای گریه دارم تو این شب بی پناه .......... دنبال تو میگردم دنبال یک تکیه گاه
.......
Em ... D .......................................... Am .......... D ................. Am
دنبال اون دلی که تنهایی رو میشناسه ...... دستهای عاشق من لبریز التماسه
.......
Em ..... D ...... Am ...... G .................. Em ..... Bm ..... Em ...... Bm
هزار و یکشب من پر از صدای تو بود .......... گریه هر شب من فقط برای تو بود

تكرار بیت بالا

...
Em ....... Am ........ Bm ....Em ............... C ........ D ..................... Bm
سکوت شیشه ایمو صدای تو میشکنه ...... تو آسمون عشقم شعر تو پر میزنه
......
Em ......... Am ....... Bm ..........Em .................... C ........ D ................ Bm
با تو دل سیاهم به رنگه آسمونه .............. تو بغض من میشکنن شعرهای عاشقونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: