:: آکورد آهنگ بسیار زیبای داریوش به نام شهر غم ::
:: آکورد آهنگ بسیار زیبای داریوش به نام شهر غم ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


در پست امروز سایت گیتاریست آکورد آهنگ بسیار زیبای داریوش به نام شهر غم رو براتون آماده کردیم. امیدوارم که از این آکورد هم لذت ببرید.


خسته و در به در شهر غمم
شبم از هر چی شبه سیاهتره
زندگی زندون سرد کینه هاست
رو دلم زخم هزارتا خنجره
...




دانلود از سرور پیکوفایل



خسته و در به در شهر غمم

شبم از هر چی شبه سیاهتره

زندگی زندون سرد کینه هاست

رو دلم زخم هزارتا خنجره

چی میشد اون دستای کوچیک و گرم

رو سرم دست نوازش میکشید

بستر تنهایی و سرد منو

بوسه گرمی به آتش میکشید

چی میشد تو خونه کوچیک من

غنچه های گل غم وا نمیشد

چی میشد هیچ کسی تنهام نمیذاشت

جز خدا هیچ کسی تنها نمیشد

من هنوز در به در شهر غمم

شبم از هر چی شبه سیاهتره

زندگی زندون سرد کینه هاست

رو دلم زخم هزارتا خنجره

من هنوز در به در شهر غمم ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: