:: آکورد آهنگ بسیار زیبای حمید اصغری با نام هستی ::
:: آکورد آهنگ بسیار زیبای حمید اصغری با نام هستی ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



آکورد خاطره انگیز و بسیار زیبای حمید اصغری به نام هستی رو براتون آماده کردم که میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید.


قسمتی از شعر : (شعر کامل در ادامه مطلب)

اونی که واسه من همه دنیاست تو هستی
تو هستی آه تو هستی
اومدی و آروم تو دلم نشستی
تو هستی آه تو هستی
واسه دیدنت همیشه اشک می ریزم
عزیزم آه عزیزم
هستی ام عشق من ای همه فکر من
...




دانلود از سرور پیکوفایل



متن کامل شعر:

اونی که واسه من همه دنیاست تو هستی
تو هستی آه تو هستی
اومدی و آروم تو دلم نشستی
تو هستی آه تو هستی
واسه دیدنت همیشه اشک می ریزم
عزیزم آه عزیزم
هستی ام عشق من ای همه فکر من
با تو خوشبختم ای هستی ام عشق من
هستی ام عشق من ای همه فکر من
با تو خوشبختم ای هستی ام عشق من

اونی که همه شب واسه چشمات می خونه
منم من آه منم من
با نگات با چشات ببین شده دیوونه
منم من آه منم من
واسه دیدنت همیشه اشک می ریزم
عزیزم آه عزیزم
هستی ام عشق من ای همه فکر من
با تو خوشبختم ای هستی ام عشق من
هستی ام عشق من ای همه فکر من
با تو خوشبختم ای هستی ام عشق من

هستی ام عشق من ای همه فکر من
با تو خوشبختم ای هستی ام عشق من
هستی ام عشق من ای همه فکر من
با تو خوشبختم ای هستی ام عشق من



نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت15:07---9 مهر 1391
dosted daram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: