اکورداهنگ احسان خواجه امیری - خوشبختی
اکورداهنگ احسان خواجه امیری - خوشبختی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



ریتم : 4/4 رومبا

Gm.................C7 ...........Gm

می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم

.....................C..................

دیدم خود خواهیه ، دیدم نمی تونم

 F................Eb............Cm
تحمل می کنم بی تو به هر سختی

Gm....................Dm.................Bb
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

Gm..................F...................Eb
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی


Gm..............................Bb
به شرطی بشنوم دنیات آرومه

Cm........................................G
که دوسش داری ، از چشم هات معلومه

Ab..........................Cm
یکی اونجاست شبیه من ، یک دیوونه

Gm..................Fm.................Cm
که بیشتر از خودم ، قدر تو رو می دونه


Gm..............Cm...Gm.....................Cm
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم


Bb..Gm...........................Cm
تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن


Gm...............................Cm..
تازه می فهمم ، تازه می فهمم

....................... Gm........Cm   

تو رو می خوام ، تموم زندگیم اینه

Cm.............................Bb
دارم می رم ، ته دیوونگیم اینه

F................Eb.............Cm
نمی رسه به تو حتی صدای من

Gm..............Dm.................Bb
تو خوشبختی ، همین بسه برای من

Gm..................F...................Eb
تو خوشبختی ، همین بسه برای من


Gm..............Cm...Gm.....................Cm
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم


Bb..Gm...........................Cm
تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن


Gm...............................Cm..
تازه می فهمم ، تازه می فهمم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: