:: آکورد آهنگ بسیار زیبای رضا صادقی به نام بانوی من ::
:: آکورد آهنگ بسیار زیبای رضا صادقی به نام بانوی من ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



در این پست از سایت گیتاریست آکورد آهنگ بانوی من از رضا صادقی رو براتون آماده کردیم. امیدوارم که استفاده کنید. این آهنگ ورژن جدید آهنگ ممنونم هست که یه کار احساسی و خیلی قشنگی شده. پیشنهاد میکنم این آکورد رو دریافت کنید.

برای دریافت آکورد به ادامه مطلب بروید.


قسمتی از شعر :
بده دستاتو به من بانوی من تا باورم شه

توی دستای تو میتونه که روز آخرم شه

توکه از هرچی که داشتی واسه من ساده گذشتی

سرنوشت تلخمو با عشق رویاییت نوشتی

...



 




دریافت آکورد از سرور پیکوفایل



متن کامل شعر :

بده دستاتو به من بانوی من تا باورم شه

توی دستای تو میتونه که روز آخرم شه

توکه از هرچی که داشتی واسه من ساده گذشتی

سرنوشت تلخمو با عشق رویاییت نوشتی

میدونی با تو پرم از عشق دوباره

میدونی بی تو آسمونم نمیباره

دیگه بعد از تو همه ی حالم و روزم

سازم و سوزم معنا نداره

وقتی حتی پیشمی دلم برات پر میزنه

دل و عقلم یکی میشن به سیم آخر میزنه

از تو ممنونم صبوری میکنی خوب و بدم

تازه فهمیدم کیم واسه چی دنیا اومدم

میدونی با تو پرم از عشق دوباره

میدونی بی تو آسمونم نمیباره

دیگه بعد از تو همه ی حالم و روزم

سازم و سوزم معنا نداره

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: