آکورد خیال کن شهرام شکوهی
آکورد خیال کن شهرام شکوهی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

خیال کن (درخواستی از محمد)

شهرام شکوهی

ریتم: 6/8 سنگین

Dm        C                                    Dm       C            Dm 

خیال کن روزگارم رو به راهه                خیال کن رفتی و دلم نمرده 

Dm         Am    C                   Bb          C              Dm

خیال کن مهربون بودی و قلبم              کنار تو ازت زخمی نخورده

Dm        C                                      Dm     C                 Dm 

خیال کن هیچی بین ما نبوده             خیال کن خیلی ساده داری میری

Dm      Am      C                       Bb          C              Dm

خیال کن بی خیال بی خیالم             شاید اینجوری آرامش بگیرم

Dm             C          Bb                Dm             C          Bb Dm  

گذشتی از من و ساکت نشستم         گذشتی از من و دیدی که خستم

    Dm         Am        C               Bb            C         Bb   

تو یادت رفته که توی چه حالی         کنارت بودم و زخماتو بستم

Dm        C                                    Dm         C               Dm 

خیال کن که سرم گرمه عزیزم           خیال کن بی تو هیچ دردی ندارم

Dm      Am              C                     Bb       C              Dm

خیال کن زمستونه ولی من             توی شب هام شب سردی ندارم

        C   Bb   Dm      C7       C                         Bb                         C

خیال کن قلب من شکستنی نیست             خیال کن حقمه تنها بمونم

                                    Dm      Am      C               Bb    

خیال کن عاشقم بودی ولی من         شاید قدر تو رو هرگز ندونم


گذشتی از من و ساکت ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: