آکورد من و تو شهرام شکوهی
آکورد من و تو شهرام شکوهی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

من و تو (درخواستی از امیر)

 

 

شهرام شکوهی

 

ریتم: ۸/۶

Bm            C                               D              Em

از دست تو دلگیرم                              آرامش نمی گیرم      

D  C      Bm                C                                       D      Em

با یاد تو هر شب                                من با خودم درگیرم

Bm                      C                      D                        Em

خواستم پابندت نشم اما                     افسوس خیلی دیر جنبیدم  

Em       Bm                       C                   D                          Em

تو خوب فهمیدی که دل باختم               من از نگاهت اینو فهمیدم

D                          Bm                                                        Em

دلبری از تو           دلبستگی از من                عاشقی از تو            وابستگی از من

Em D C               D                            Bm                                                      Em

دلبری از تو           دلبستگی از من                عاشقی از تو            وابستگی از من

Bm                      C                       D                      Em

عجیبه که یکی شبیه من                     به یک نگاه ساده دل داده   

Bm                        C                     D                        Em

با اون همه غرور و خودخواهی               حالا به دست و پات افتاده

Bm                            C                         D                     Em

وقتشه باور کنی حرفامو                        من امتحان عشق و پس دادم

Em     Bm                   C                 D                             Em

هر جوری می خوای امتحانم کن             تا آخرش پای تو وایسادم

 

دلبری از تو...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: