:: آکورد آهنگ بسیار زیبای نیما علامه و Tamin به نام روز جدایی ::
:: آکورد آهنگ بسیار زیبای نیما علامه و Tamin به نام روز جدایی ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


دانلود از سرور پیکوفایل با فرمت PDF





 

داری با هر قدم دور میشی از دستام

من این حال بد و اصلا نمیخوام

 

خودت گفتی که از من خیلی دلگیری

 

میبینم که داری از دست من میری

 

تو این مدت چقد خاطره جمع کردیم

 

شاید 1 روز پیش همدیگه برگردیم

 

ولی فعلا رسید روز جداییمون

 

ببین خیس شده چشمای دوتاییمون

 

از اون روز که دلت سرد شد

 

من امروزو تو خواب دیدم

 

میگفتم خواب بی ربطه

 

چون از امروز میترسیدم

 

از اون که من میترسیدم

 

سرم اومد چقد ساده

 

دیگه عاشق نمیشم من

 

ولی قلب تو آزاده

 

بدون تلخه خیلی تلخه بی تو حتی آب خوردن

 

زندم اما زندگیمو بی تو غم ها بردن

 


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت0:03---22 شهريور 1391
سلام قشنگ بود من ک خوشم اومد وب جالبی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: