آکورد کی جای من اومد از محسن یگانه
آکورد کی جای من اومد از محسن یگانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


F#                              Em                                  A                                   Bm
گذشتم از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته تو رویام تو رو می بینم یه رویای پر از غصه
F#                          Em  F#m                    D                               Bm
با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم خودم گفتم برو اما به پاهای تو افتادم
F#                          Em                         A                                     Bm
تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختی
F#m           G   A                 G                   D                               Bm
کی توی قلبت جای من اومد اسممو   از       تو       خا  طر     تو    برد
                Em      F#m       G               A              F#m             A
کی بوده انقدر انقده راحت باعثش بود     که    خاطر    اتمون     مرد
Em          F#m     G          F#m           A                                 Em
چی شده حالا که از این دنیا زندگی   رو         بدون    من    می خوای
                Bm  Em  F#m  A                          G                  F#m 
چه جوری میشه چه جوری می تونی می تونی با خودت کنار بیای
F#                     Em                   A                                            Bm
یه جوری ریشه هام خشکید که انگار کار پاییزه خزونه رفتنت انگار داره برگاشو می ریزه
Bm                      Em             F#m                D                                     Bm
یه جوری گریه می کردم که بارون بینشون گم بود کاش این رویا از آغازش فقط خواب و توهم بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: