آکورد آهنگ جدید و زیبای دوست دارم از مهدی احمدوند ( آلبوم خونه غرور )
آکورد آهنگ جدید و زیبای دوست دارم از مهدی احمدوند ( آلبوم خونه غرور )
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

ریتم : 2/4

        Eb                  Dm         Cm    Dm                        Eb          

 

تو اون ور دنیا باشی پشت ابرا باشی دوست دارم من آرزومه

   Dm                                  Eb               F           Dm     Eb

دلت با من بمونه هی بگی بمون تو عشق مهربون من

                   Dm             Cm           Dm                         Eb

کی جز من هواتو داره هوای گریه داره وقتی دوری تو

                      Dm               Cm                Dm                             Eb

کی مثل من برات میمیره همش دلش میگیره وقتی دوری تو

        Dm           Cm          Dm                                 Eb           Dm

اما تو نموندی کاش میفهمیدم از اول عشق تو برای من نبود

              Dm             Cm           Dm                          Eb

واسه تو هر کاری کردم اما چاره چیدنت با من نبود

  Dm       Cm          Dm                              Eb  Dm

آروم آروم دوباره دل هوای گریه داره بعد رفتنت

     Dm          Cm             Dm                        Eb

دل تنگتم دوباره جونمو میگیره عطر پیرهنت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: