آکورد گیتار باید کاری کنی از مرتضی پاشایی(آلبوم جدید)
آکورد گیتار باید کاری کنی از مرتضی پاشایی(آلبوم جدید)
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


Am                   C             Gm      Bb               Dm
دلم تنگه مث ابرای تیره توی حسی مث زندون اسیره
Am                                C            Gm        Bb                        Dm
تو از احساس من چیزی نمیدونی که داری بیخودی منو می رنجونی
        F                                Gm                 Bb           C             Am                Bb
یه امشب جای من باش جایی اونیکه چشماش به در خشک شد ولی عشقش نیومد
        Am                      Gm             Bb              C          Am                Bb
یه امشب همسفر باش مث من دربه در باش جای اونکه به دنیا پشت پا زد

Am                      C       Gm        Bb                Dm
باید کاری کنی آروم بگیرم باید یک لحظه دستاتو بگیرم
Am                       C          Gm              Bb                      Dm
باید برگردی امشب باز به این خونه باید این لحظه ها یادت بمونه
        F                      Gm                 Bb           C             Am                Bb
یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تو همراهی نداره

     Am                     Gm       Bb           C        Am   Bb
بزار یادت بیارم چجوری بیقرارم دل من غیر تو راهی نداره
Gm        D              C               Am       Dm        F      Am              Dm
من از تو یاد گرفتم تمام زندگیمو حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو
A            Eb                            Gm
رو دوش کی بزارم یه دنیا خستگیمو

Gm            D              C               Am                 Dm         F        Am              Dm
باید کاری کنی تو که باز مثل قدیما به هم خیره بشن چشمای خیس و اشکی ما
A        Eb                                   Gm

مین امشب که تنها باید برگردی اینجا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: