آکورد آهنگ چشم انتظار از سامان علی بخشی
آکورد آهنگ چشم انتظار از سامان علی بخشی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

Em                                  Bm

چشم انتظار من نباش سفر تمومی نداره

D                                     A

عمر خوشی من و تو دیگه دوومی نداره

Em                                  Bm

چشم انتظار من نباش قصه به آخرش رسید

D                                     A

پرنده ی عاشق تو شبونه از قفس پرید. پرید

Bm          A       Bm               A

تورو خدا با گریه هات دیگه پشیمونم نکن

Bm       A        Em             A

میون آغوش خودت دوباره پنهونم نکن

Bm           A         Bm              A

تورو خدا با گریه هات جون منو به لب نیار

Bm        A         Em          A

تو کوله بار سفرم برای من نشون نذار

Em                                  Bm

نگاهتو به جاده ندوز امید برگشتنی نیست

D                                     A

نگو چرا میخای بری بعضی چیزا گفتنی نیست

Em                                  Bm

چشم انتظار من نباش محاله برگشتنه من

D                                     A

عشقمو از یادت ببر گناهشم گردن من

 

تورو خدا با گریه هات........


نظرات شما عزیزان:

arham
ساعت10:48---21 اسفند 1391
salm man arham hastam 17 salemeh khili ali bod mersi
پاسخ:mersi az shoma


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: