آکورد آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی
آکورد آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

وای که چه کرده سیروان همه رو دیونه کرده سیروان !!! اینم یکی دیگه از تراک های قشنگ آلبوک جاده های رویاست که واقعا خیلی قشنگ بود یعنی بزن با گیتار ببین چه حالی میده ... اینم آکورد آهنگ دوست دارم از سیروان خسروی از آلبوم جاده ی رویاها بازم مثل همیشه برای اولین بار از گیتاریست... و گیتاریست نیز با افتخار تقدیم میکند !!!

Bm             D                    C                   Em  G
   اتفاقی بود فکر نمی کردم که با تو رو به رو شم
Bm         D               C                             Em
یا که انقدر زود به این آسونی با یه نگاه زیرو رو شم
D      G                   C                        D                            G
نمیدونستم کسی می تونه به این راحتی عاشقم شــــــــه
D                   C                        D                          G
همه ی دنیاش روزا و شبهاش ساده بیاد و مال من شه
D      G          C            D       G
دو     ســــــت  دا          رم   اووو
D      C         D  
دوست دارم اوو
          C      D                              G
حتی اگه همه دنیا بگن که اشتباهه
G          C            D       G
دو     ســــــت  دا          رم
D         C                                        Bm                                G
وقتی از دنیا بریدم دیدم یکی هم شبیه من هست خسته  خسته
 C                          Bm                                          G
خیلی آروم تو دلم گفتم جُفتم اینه و تو شنیدی حرفام و
                  D     Am                           D
همین که هستی واسه من  بســـــــــه
             D              G
خیلی خاص  فوق العاده



مدلاسیون :‌

E     A         D            E       A
دو     ســــــت  دا          رم   اووو
    D         E  
دوست دارم اوو
          D      E                              A
حتی اگه همه دنیا بگن که اشتباهه
A          D           E       A
دو     ســــــت  دا          رم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: