علیرضا روزگار-پری پری
علیرضا روزگار-پری پری
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 
         Am Bb         C       Am Bb        C
 
ببین دوسم نداره آره دوسم نداره دوستم نداره
 
       Am                    Dm
 
من دلم باهاشه اسیر خنده هاشه
 
         Am  Gm         F                                   Gm    
 
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشه
 
                            Am                    Dm
دوستم نداره من دلم باهاشه اسیر خنده هاشه
 
          Am Gm         F                                   Gm  
 
کاری کرده که دل لحظه به لحظه تو هواشـــــــــــــــه
 
  F                     Am                  F               Am
 
دلم گرفته از نامهربونیش عمری نشستم پای بد و خوبیش
 
      Am                        Bb
 
اما دوسم نداره ولی خیلی میخوامش
 
Bb-F-Am                Am                            Bb 
 
با یکی دیگس ولی هنوز میپامش
 
  Am                      Bb              Am                   Bb 
 
اون منو برده از یاد میدونم هستیمو داده بر باد میدونم

نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت11:01---3 اسفند 1391
چرا آكوردها رو تو قالب pdf نميذاريد ديگه؟؟؟؟


پاسخ:سلام آخه یکم سرم شلوغه اما هر چند بار میزاریم به خاطر شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: