سامان جلیلی - حرفِ دلم
سامان جلیلی - حرفِ دلم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود آهنگ : سامان جلیلی - حرفِ دلم

ترانه سرا : شهرام جلیلی
آهنگساز : سامان جلیلی
تنظیم کننده : حامد برادران

[Em - Am - D - G - C - Am - B] 2

Bm                      C       Am                                Bm                                  G          

به یادت بیار سکوتو بی کسیمو یادت بیار ... اون بغضِ لعنتیمو یادت بیار اون گریه زاری هامو یادت بیار

Bm               Am                C                         G              Bm                                C 

یادت میاد میگفتی آسمون اگه زمین بیاد . همیشه عشقمی دوست دارم زیاد هنوز از این دروغِ تو خوشم میاد

Bm  - Am     -   G   -    C                                Bm                                             C          Em   

میبخشمت به اون کسی که میپرستی میدمت ... میرم با اینکه مهربون ندیدمت با اینکه میکشه منو ندیدنت

Bm    -   Am      -   G   -    C          Bm              Em               Bm                     Em         Bm    

میبخمشت تو رو با بغضو و گریه ساده میکنم ... تو یادگاریات خلاصه میکنم میرم که با خیالت عاشقی کنم

[Em - Am - D - G - C - Am - B] 2

Bm                  C        Am                                   Bm                                 G          

سخته برام به اونکه با توئه حسادت کنم ... به جای خالی تو عادت کنم به خاطراتمون خیانت کنم

Bm               Am               C                    G                 Bm                                    C   

حرفِ دلم با عکسِ تو یه عمری هق هق شده ... با دیدنش دوباره عاشق شده تمامِ عمرم این دقایق شده

 

میبخشمت ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: