:: كلیپ گیتار جدید اجرای آهنگ از تو می خونم - مهدی شهبازی ::
:: كلیپ گیتار جدید اجرای آهنگ از تو می خونم - مهدی شهبازی ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

برای دیدن كلیپ در آپارات روی این گزینه كلیك كیند.





برای دانلود كلیپ به صورت مستقیم از سایت پیكوفایل از اینجا اقدام نمایئد.




 دانلود آكورد  از تو می خونم كه توسط آقای آرش تهیه شده

  دانلود  : Mehdi Shahbazi_Az To Mikhonam[Giturist.com].pdf
   دوستان عزیز  برای بهتر دیدن مكان آكورد ها و گرفتن پرینت از آكورد فایل پی دی اف بالا را دانلود كنید.


از تو میخونم تا ته جونم

تا نفس دارم تو رو دوس دارم

هرچی که دارم پای تو میذارم

با تو آرومم با تو خوشحالم

 

با تو قلب من بالُ پر داره

خدا این حسُ همینجوری نگه داره

با تو میخوام برسم به آرزو هام

اگه دنیا بذاره وای اگه دنیا بذاره

 

وای به حال دنیا

اگر که راضی باشه

یه لحظه زندگیِ من

بدونِ تو تباه شه

 

میرم به جنگ هرچی

که سد راهمون شه

میگذرم از خودم تا

هرچی میخوای همون شه

 

وای به حال دنیا

اگر که راضی باشه

یه لحظه زندگیِ من

بدونِ تو تباه شه

 

میرم به جنگ هرچی

که سد راهمون شه

میگذرم از خودم تا

هرچی میخوای همون شه

 

وای به حال دنیا

اگر که راضی باشه

یه لحظه زندگیِ من

بدونِ تو تباه شه

 

میرم به جنگ هرچی

که سد راهمون شه

میگذرم از خودم تا

هرچی میخوای همون شه

 

وای به حال دنیا

اگر که راضی باشه

یه لحظه زندگیِ من

بدونِ تو تباه شه

 

میرم به جنگ هرچی

که سد راهمون شه

میگذرم از خودم تا

هرچی میخوای همون شه

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

vida
ساعت22:26---10 اسفند 1391
پاسخ:مرسی که کامنت گذاشتید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: